EGR
EGR on pakokaasujen takaisinkierrätysjärjestelmä. Järjestelmän tuomat haitat ovat useasti suuremmat kuin hyödyt: EGR-venttiili jumiutuu, polttoainekulutus kasvaa ja moottorin imupuoli likaantuu aiheuttaen vikaantumista sekä moottorivaurion riskin.
Voimme poistaa optimoinnin yhteydessä tai erillistyönä EGR-toiminnon moottorinohjaimesta. EGR-venttiili on syytä tulpata mekaanisesti, jos venttiili on viallinen.
DPF
DPF on pakokaasujen hiukkassuodatin. Suodatin tukkeutuu vähitellen heikentäen moottorin suorituskykyä. Suodattimen tukkeuduttua tarpeeksi se joudutaan vaihtamaan tai poistamaan.
Voimme poistaa optimoinnin yhteydessä tai erillistyönä DPF-toiminnon moottorinohjaimesta. Tämän jälkeen suodatin tulee poistaa myös mekaanisesti joko meidän tai asiakkaan toimesta.
NOPEUDENRAJOITTIMEN POISTO
Auton nopeudenrajoitin voidaan poistaa auton alkuperäisestä moottorinohjaimesta.
EGR- tai DPF-toimenpiteet ilman optimointia alk. 339€